Przejdź do głównej zawartości

... nominacja ....

Witam.

Mój dzisiejszy post nie będzie dotyczył niczego co ostatnio stworzyłam, lecz nominacji którą otrzymałam od Agi  za co bardzo dziękuję :) Jest mi bardzo miło.



Krótkie zasady o co chodzi w zabawie :

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi na poszczególne pytania:
1. Blogujesz bo?
Lubię czasem się pochwalić tym co udało mi się samej wykonać, oraz jestem ciekawa opinio innych osób na temat moich prac.

2. Jak odkryłaś swój talent?
"talent" to duże słowo, z nudów zaczęłam interesować się rękodziełem i czuję, że pochłania mnie coraz bardziej :)

3. Co daje Ci tworzenie?
satysfakcję i radość

4. Odpoczywasz przy?
... tym co sprawi mi przyjemność, np tworzeniu i poznawaniu nowych technik hand-made :)

5. Ulubiony zwierzę?
hmm ciężko powiedzieć

6. Film który możesz oglądać setki razy?
nie ma takiego 

7. Kawa czy herbata?
to i to :)

8. Inspiracji szukasz w?
różnie, ale w dzisiejszych czasach najwięcej można jej znaleźć w internecie na innych blogach :)

9. Święta to?
Święta :)

10. Wakacje w SPA czy wypad pod namiot?
trochę tu i trochę tu :)

11. Szczęście to?
coś pozytywnego, co trudno jest opisać słowami :)


Uff .. udało się :) a teraz czas na moje nominacje :)
Trudna sprawa kogoś wybrać, ponieważ każdy zasługuje na nagrodę i pochwałę za swoją pracę, ale zasady nominacji mówią o nagradzaniu blogów mało znanych. Myślę, że każdy chciałby, aby popularność jego bloga rosła i dlatego ciężko było wybrać te blogi. Miałam jednak swoje kryteria i wybrałam 8 blogów, które zasługują na pochwałę. Oczywiście te których nie wybrałam też na nią zasługują ale otrzymały już kiedyś taką nominację lub ich popularność jest większa od tych: 




I jeszcze pytania  :)
1. Moja pasja to dla mnie?
2. Gdzie szukasz inspiracji?
3. Wolisz tworzyć dla siebie czy dla innych?
4. Co myślisz o współpracy z innymi blogami?
5. Twój ulubiony kolor to?
6. Najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
7. Niezawodny sposób na chandrę?
8. Góry czy morze?
9. Książka czy film?
10. Lato czy zima?
11. Kawa czy herbata?


Udanej zabawy :) 


Komentarze

  1. Witaj, jest mi bardzo miło, że zdecydowałaś się na udział w zabawie:) Zaglądam czasami do ciebie i podziwiam Twoje dzieła...są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

mini bieżnik na szydełku - schemat

Witam wszystkich, którzy do mnie zaglądają :)  Mam już 7 obserwatorów i się z tego powodu bardzo cieszę, ponieważ muszę przyznać, że zakładając tego bloga miałam obawy czy moje prace będą się komuś podobały :) Dziś chciałam pochwalić się moim małym bieżnikiem. Na zdjęciu może dobrze nie widać ale jest koloru ecri. Schemat znalazłam w czasopiśmie Sabrina Robótki z 2005roku. Moje wymiary to 16x42cm. Są inne niż w schemacie, ponieważ użyłam innej nici, oraz innego szydełka :) A tu proszę schemacik :)

... Bo zawsze jest pora by dokonczyć niedokończone...

Witam. Przyszła pora na wiosenne porządki w szafie i proszę :) Okazało się, że są projekty zaczęte i niedokończone z różnych powodów, ale zaznaczam, nie żeby z braku włóczki. I tak powstały, a w zasadzie zostały dokończone: słonik, owieczka i ośmiorniczka. Wy też tak macie że zaczynacie i... no właśnie odkładać je kosztem czegoś innego? Ja jak widać tak mam. I tak się prezentują już dokończone :) Pamiętajcie, żeby być też na bieżąco z... Moim światem piękna ;) Linki do moich stron, które zachęcam do polubień Faberlic Oriflame

... kocyk dla maluszka ...

Witam. Dziś chcę się Wam pochwalić moim już skończonym kocykiem dla maluszka, o którym już wspominałam oraz myślałam od dawna i w końcu jest - udało się :) I w tym miejscu się pewnie powtórzę, ale pierwszym pytaniem było jakie sobie zadałam już po wybraniu tego wzoru było jaki kolory wybrać i postawiłam na mięte. A wiadomo, że biały i szary zawsze się ze wszystkim zgra wiec takie połączenie kolorów. Kocyk jest dla chłopca. Jako przyszła mama jestem z niego mega zadowolona więc i mam nadzieję, że synek również się ucieszy :). Jak już kolory były wybrane to było kombinowanie w jakiej kolejności je ułożyć, potem jak szerokie robić pasy. Ale ostatecznie poszłam w klasykę i każdy kolor szedł po kolei i o takiej samej grubości. Żeby nie było też tak łatwo, to nie wiedziałam jaki wymiar zrobić więc było też metoda prób i błędów podczas robienia pierwszego łańcuszka oczek. Nie obyło się również bez prucia i przejścia na wiesze szydełko. Choć przyznam, że mogłam wziąć jeszcze więks