Przejdź do głównej zawartości

.. święta i po świętach ... / ...MLM...?

Witam.

Dziś niestandardowo. Jak to mówią święta, święta i po świętach ... ach też tak macie, że szybko zleciały :) Teraz zostały wspomnienia i powrót do szarości dnia codziennego.  Tak tak wiem jeszcze po drodze Sylwester i Nowy Rok ale to z tą kilkudniową przerwą :) 
Ach jak ten czas ucieka.


Niestety nie pokażę wam mojej gotowej nowej robótki którą zaczęłam jakiś czas temu i zaczątek pokazałam w ostatnim poście - i tak znowu szydełko ;) Tak robię kocyk dla maluszka. Kolorem przewodnim miała być mięta, ale że samej było by nudno to jest klasyka biel i szarość - i będzie wszystkiego po równo.  Oczywiście nie obyło się już bez dokupywania włóczki bo myślałam, że kocyk nie pożre jej tyle (ale to chyba też wina wzoru jaki sobie wybrałam, a że jeszcze nie skończony to nie wiem ile mi jej ostatecznie pójdzie). 

Miałam nic nie pokazywać, ale co tam pokażę jak się robi :)




 Dziś również chciałam Wam trochę opowiedzieć o moim drugim zajęciu oprócz Hand Made, o którym wspominam od kilku postów czyli o świecie kosmetyków, ale tak nie do końca. Dlaczego pomyślicie i o co chodzi? ...

Już tłumaczę. 

Dziś chciałam Wam powiedzieć, że takie firmy jak właśnie Oriflame, z którą współpracuję to nie jest tylko sprzedaż kosmetyków. Jest to również możliwość zarabiania pieniędzy i tworzenie własnego biznesu :) Czy słyszeliście kiedyś o skrócie MLM, albo o nazwie Network Marketing? Otóż to jest właśnie strona biznesowa oraz przyszłość w zarabianiu z domu.  

Ja nie ukrywam, że zaczynając moją przygodę z Oriflame interesowało mnie tylko bycie konsultantem oraz dostęp do super kosmetyków po fajnej cenie, ale dziś gdy trochę głębiej weszłam w temat to chcę kożystać również z możliwości biznesowej jaką daje mi ta firma i Was również do tego zachęcam. Każda firma dziąłająca w systemie Network Marketingu daje możliwości rozwoju osobistego oraz finansowego. I w tym miejscu chciałam zaznaczyć, że to NIE JEST żadna piramida finansowa! jest to mega ważne ponieważ tu nie trzeba inwestować swoich pieniędzy, których jak ci się nie powiedzie to stracisz. My działamy inaczej - legalnie.

Każda taka firma ma z góry określony plan marketingowy oraz ścieżkę kariery.  

Potocznie nazywamy to budowaniem grupy. A oznacza to tyle, że zapraszamy nowe osoby do współpracy, oraz pomagamy im wdrożyć się w ten biznes. 

Ważne jet tu też to, jakiego wybierzesz sobie lidera, czyli osobę dzięki której zapiszesz się do wybranego przez Ciebie biznesu. Jest to ważne ponieważ od tego momentu Twój lider ma za zadanie wprowadzić Cie w ten biznes i pokazać co i jak działa. Jeśli trafisz na zwykłego karierowicza, który tylko rekrutuje to zostaniesz zostawiony sam sobie i albo zrezygnujesz mając złą opinię o tym systemie pracy albo zaczniesz szukać pomocy na własną rękę co oczywiście nie skreśla Twojej kariery a czasem wręcz przeciwnie. Dlatego fajnie wybrać lidera, który budzi Twoje zaufanie i pokaże Ci co i jak działać. Czasem szukając pomocy w sieci musimy zaufać naszej intuicji :)
Ale nie zrażajcie się ponieważ, większości liderów zależy na tym aby dobrze wprowadzić Was w ten biznes ponieważ, jak to dobrze zrobią to i Wy zaczniecie być dobrymi liderami dla innych, a jak wiadomo w pracy z systemie MLM podczas budowania swojej struktury mamy możliwość na zwiększanie swoich dochodów.  


A wiecie co w tej pracy jest fajne? To, że możemy ją wykonywać dodatkowo, bo jest to praca dla każdego kto ma na to ochotę. Wystarczy tylko trochę chęci i zaangażowania. Sami sobie jesteśmy szefami i stawiamy cele wiec to tylko my decydujemy jak mocno chcemy się zaangażować i ile czasu na to poświęcić. Dodatkowo wybieramy formę pracy tylko taką jak nam odpowiada - praca tylko on-line, Life, czy tak i tak. Nieważne czy pracujemy na etacie, jesteśmy studentami, czy siedzimy w domu i wychowujemy dzieci. A co najważniejsze to nie liczy się tu nawet nasze wykształcenie. Jedyny warunek to chęć do pracy :) i oczywiście pełnoletniość. Ale z tą pełnoletniością to też tak nie do końca ponieważ każdy kto ukończył 16 rok życia może już nawiązać z nami współpracę oczywiście tylko za pisemną zgoda opiekuna prawnego/rodzica. Nie ma również tu znaczenia gdzie mieszkasz - czy w dużym mieście czy na malutkiej wsi, ponieważ nie musisz codziennie dojeżdżać do biura ponieważ możesz pracować z domu wystarczy tylko, że masz dostęp do internetu.

Dlatego zachęcam Was do korzystania z możliwości jakie daje nam Network Marketing. Zapraszam również z tego miejsca do podjęcia współpracy ze mną w moim świecie Oriflame
Jak zawsze zapraszam do kontaktu :) 

Na koniec tak tylko chciałam wspomnieć, że zbliża się koniec roku więc czas podsumowań, oraz postanowień Noworocznych i możecie wziąć pod uwagę robiąc listę postanowień właśnie dodatkowe zajęcie, które może Wam przynieść dodatkowy dochód :)



Ojoj ale się rozpisałam ... :)

Szczęśliwego Nowego Roku :) 

I oczywiście mega pomysłów na nowe robótki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

mini bieżnik na szydełku - schemat

Witam wszystkich, którzy do mnie zaglądają :)  Mam już 7 obserwatorów i się z tego powodu bardzo cieszę, ponieważ muszę przyznać, że zakładając tego bloga miałam obawy czy moje prace będą się komuś podobały :) Dziś chciałam pochwalić się moim małym bieżnikiem. Na zdjęciu może dobrze nie widać ale jest koloru ecri. Schemat znalazłam w czasopiśmie Sabrina Robótki z 2005roku. Moje wymiary to 16x42cm. Są inne niż w schemacie, ponieważ użyłam innej nici, oraz innego szydełka :) A tu proszę schemacik :)

... Bo zawsze jest pora by dokonczyć niedokończone...

Witam. Przyszła pora na wiosenne porządki w szafie i proszę :) Okazało się, że są projekty zaczęte i niedokończone z różnych powodów, ale zaznaczam, nie żeby z braku włóczki. I tak powstały, a w zasadzie zostały dokończone: słonik, owieczka i ośmiorniczka. Wy też tak macie że zaczynacie i... no właśnie odkładać je kosztem czegoś innego? Ja jak widać tak mam. I tak się prezentują już dokończone :) Pamiętajcie, żeby być też na bieżąco z... Moim światem piękna ;) Linki do moich stron, które zachęcam do polubień Faberlic Oriflame

... kocyk dla maluszka ...

Witam. Dziś chcę się Wam pochwalić moim już skończonym kocykiem dla maluszka, o którym już wspominałam oraz myślałam od dawna i w końcu jest - udało się :) I w tym miejscu się pewnie powtórzę, ale pierwszym pytaniem było jakie sobie zadałam już po wybraniu tego wzoru było jaki kolory wybrać i postawiłam na mięte. A wiadomo, że biały i szary zawsze się ze wszystkim zgra wiec takie połączenie kolorów. Kocyk jest dla chłopca. Jako przyszła mama jestem z niego mega zadowolona więc i mam nadzieję, że synek również się ucieszy :). Jak już kolory były wybrane to było kombinowanie w jakiej kolejności je ułożyć, potem jak szerokie robić pasy. Ale ostatecznie poszłam w klasykę i każdy kolor szedł po kolei i o takiej samej grubości. Żeby nie było też tak łatwo, to nie wiedziałam jaki wymiar zrobić więc było też metoda prób i błędów podczas robienia pierwszego łańcuszka oczek. Nie obyło się również bez prucia i przejścia na wiesze szydełko. Choć przyznam, że mogłam wziąć jeszcze więks