wtorek, 7 października 2014

beżowo - niebiesko

Witam :)

Dziś chciałam Wam zaprezentować takie malusie buciki, które wykonałam z resztki beżowej włóczki. Jak widać starczyło tylko na podeszwy :)
Szkoda mi było, aby włóczka się zmarnowała. Podeszwa został wykonana z włóczki KOTEK a reszta bucika to PEONIA, jest ona znacznie cieńsza dlatego podeszwa zagięła się w paluszkach i pięcie. W efekcie bucik ma około 7-8cm długości

Jak zawsze mam problem z uwiecznieniem na zdjęciach prawdziwych kolorów ale myślę że te mi wyszły bardzo zbliżone :)
 Ciemny beż i ciemny niebieski.







I jak Wam się podoba moje wykorzystanie do końca włóczki? :)

6 komentarzy:

  1. Buciki są słodkie. Ta różnica grubości wyszła im tylko na dobre. Piękne, są po prostu piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - wyglądają, jakby były tak zaplanowane - taka imitacja prawdziwych podeszw :) Słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, efekt tej podeszwy wyszedł przypadkiem, ale masz rację że przypomina prawdziwą podeszwę :)

      Usuń