poniedziałek, 26 września 2016

ośmiorniczki cd...

Witam :)


Pamiętacie moje ośmiorniczki? Doczekały się oczek i dodatków. i tak powstały dwie przytulanki i jeden breloczek :)




Ośmiorniczki robi się bardzo przyjemnie, dlatego powstają kolejne. Nauczyłam się również robić równe macki z czego się cieszę, Jak łatwo było zauważyć, to te pierwsze miały 'fantazję' :)  



Jak widać każda jest inna. Mają różne wielkości oraz inne buźki.

Zachęcam wszystkich do włączenia się do akcji Ośmiorniczki dla wcześniaków ja już to zrobiłam :) 

4 komentarze:

  1. śliczne! I bardzo ważna - że ich robienie to dla Ciebie przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak szydełkowanie jest moja pasją, niestety nie mogę poświęcaj mu tyle czasu ile bym chciała, ale się staram :)

      Usuń